משרדנו מספק שירותי ביקורת פנימית ובקרה למגוון גופים הפועלים בתחומים שונים. במהלך השנים, צוות מבקרי הפנים צבר התמחות בביקורת פנים בחברות ציבוריות הנסחרות בבורסות בישראל ובעולם, חברות פרטיות גדולות, חברות רב-לאומיות, מוסדות ללא כוונת רווח וגופים אחרים.
כמבקרים פנימיים אנו מגיעים לארגונים השונים , ומעלים את השאלות הבאות למול שדרת הניהול בארגון:
הביקורת הפנימית היא חלק מהארגון, וייעודה לערוך ביקורת בונה , לשיפור התהליכים בארגון – זאת בהתאם לכללי האתיקה, התקנים וההנחיות של המקצוע וחוקי מדינת ישראל.
ביקורת פנימית אפקטיבית ויעילה – היא ביקורת הבודקת כי הארגון פועל בהתאם למטרותיו. המלצות הביקורת הן ישימות ומביאות לארגון ערך מוסף וזאת בלוח זמנים ובאופן שיביא את מירב התועלת לארגון.
הביקורת הפנימית מקפידה לשמור על אי תלות, אובייקטיביות, תוך עמידה קפדנית בסטנדרטים המקצועיים ובכללי האתיקה של מקצוע הביקורת המאפשרים לבחון את איכות התהליכים.
הביקורת הפנימית היא עבור הגוף המבוקר, בתוכו ולמענו ועל כן דוחות הביקורת הפנימית אינם מתפרסמים מחוץ לגוף המבוקר, למעט מקרים של עבירות פליליות לכאורה בהם נדרש המבקר לפעול על פי הוראות החוק.
מטרתה היחידה של הביקורת הפנימית היא לתקן ליקויים ולשפר ולייעל את פעילות הארגון.
המבקר הפנימי מתמנה על ידי הדירקטוריון או ההנהלה או האסיפה הכללית (במלכ"ר).
אחריות הדיווח של המבקר הפנימי הנה להנהלה/ דירקטוריון / ועד מנהל .
בעבודת הביקורת הפנימית ניתן דגש מיוחד לפעולות הביקורת בתחומים השונים בארגון:
תוך התייחסות לתהליכי קבלת החלטות, טוהר המידות יעילות וחיסכון, תקינות המנהל והמשק, טיב הביצוע וכד'.
פעילותו של המבקר הפנימי מהווה במידה רבה בקרה ניהולית, הפועלת ע"י הערכה האפקטיבית של יתר אמצעי הבקרה בארגון.